kutsesüsteemid

Kutsesüsteemi ülesandeks on teenindavale personalile teada anda, millal vajatakse abi. Alternatiivse funktsioonina võimaldavad teatud kutsesüsteemid ka personali omavahelist suhtlust.
Need süsteemid aitavad luua turvalise, tõhusa ja mugava keskkonna. Kasutatakse erinevaid süsteeme nagu õekutsesüsteem ainult patsiendile abi kutsumiseks, kutsesüsteem, kus lisafunktsioonina kasutatakse seda ka personali omavaheliseks suhtluseks või süsteem, mis on mõeldud patsientide ja nende liikumiste jälgimiseks.
jälgimissüsteemid

Ohutusalarmid ja jälgimissüsteemid: Need süsteemid jälgivad klientide liikumist ja tegevust, et vältida ootamatuid juhtumeid, nagu kukkumised või ebasobiv käitumine. Need võivad sisaldada kaameraid, sensoreid või muid tehnoloogiaid.
Meditsiinilised jälgimissüsteemid: Vererõhu, südame löögisageduse või muude oluliste tervisenäitajate jälgimiseks kasutatakse spetsiaalseid süsteeme. See võimaldab personalil reageerida kiiresti, kui tekib terviseprobleeme.
Elektroonilised tervisekaardid: Hooldekodud vms asutused kasutavad elektroonilisi tervisekaarte, kus salvestatakse eakate klientide meditsiinilised andmed ja muu oluline teave. See lihtsustab personali jaoks teabe haldamist ja kiiret juurdepääsu vajalikele andmetele.

hädakutse ja sidevahendid

Hädakutse süsteemid: Võimaldavad klientidel kiiresti abi kutsuda. Tavaliselt on igas toas või käeulatuses nupp, mida vajutades saab personalile teada anda, et abi on vajalik. See võib olla seotud heli-, visuaal- või tekstipõhise häirega. Sidevahendid: Kliendi ja personali vahelise suhtluse hõlbustamiseks võivad hooldekodud kasutada erinevaid sidevahendeid, näiteks digitaalseid teadete süsteeme, intercom-süsteeme või videokõnesid.

Müük, paigaldus ja hooldus

Videovalvesüsteemide müügi ja paigalduse rätseplahendused

kirjuta meile!

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.